10/5/07

Imaginació ...

Assegut a l’ordinador ... enviant mails, consultant webs, llegint blocs, conversant pel messenger amb nous amics i amigues ....us heu parat a pensar en l’immens poder de la imaginació ?? La imaginació de la metamorfosi, l’experiencia orgàsmica de la cris, la inventiva calenta de la candela o la quimera filologica-gustativa de la Mireia.

La imaginació d’estar assegut davant el pc i que t’aparegui de sobte una noia, que s’asseu sobre teu mentre et petoneja sense parar i et mossega l’orella tot xiuxiuejant una cançó. D’engrapar-li el culet i posar els llavis entre l’escot que anuncia una pitrera suggerent i uns mugrons enfilats. Una seqüència imaginativa repetitiva que continua amb ella acariciant una tranca calenta que vol escapar de la presó dels calçotets, i que després d’una tortura eròtica, acaba essent lliure per tornar a la foscor d’una boca sensual que continua llepant i acariciant la meva polla.

Al cap de poca estona, la llepada es converteix en una follada en tota regla. Ella té ganes de jugar i s’asseu sobre meu donant-me l’esquena i es posa a jugar amb el correu electrònic mentre jo no paro de bombejar i els sucs comencen a mesclar-se dins el seu cony moll. Li encanta posar-me calent i m’ensenya els blocs que ella visita, però ja no aguanto més i em poso dret per poder-li obrir aquell culet tan maco que m’ensenya. Una bona enculada i el descobriment d’uns crits de plaer que anuncien una correguda conjunta d’un cul juganer i un cony multiorgàsmic.

5 comentaris:

Metamorfosi ha dit...

Sí, realment la imaginació té un poder immens. Tant poder, que mentre tu t'imaginaves assegut i jo et llegia, m'imaginava asseguda i... mmmmmm... imagina't! ;)

Preciós, preciós!

Petons molt humits...

Anònim ha dit...

El poder de la imaginació...

La imaginació al poder...

Trieu i remeneu!

Petonets i llepadetes a tots i totes

Anònim ha dit...

Ei, Rondaire, passa per casa que t'hi he deixat una coseta, hehehehe

Bon cap de setmana i bon sexe ple de petonets i llepadetes!

Jo Mateixa ha dit...

Apaaaaaa, l'altre que també va que no vegis, nois esteu fatal!!!!

Jajajajajajajaja, molt bo le teu relat també, la Cris R. no s'equivoca amb tu, ets calent de mena!!!!!

Mandarinada Contraproduent ha dit...

mmmmmm, ja sóc aquí carinyu i m'encanta que continuis amb tanta imaginació :-]