26/4/07

On erem ??

Estàvem amb els pits oi ?? Uns pits rodons, grans, adornats amb dos magnífics mugrons enfilats. Sé que li agrada, i m’hi he recreat ... els hi he llepat, acariciat, besat i sobretot els he mossegat, ummmhhh ... a mesura que mossegava creixien els gemecs, i creixia la passió, i amb la mà notava que el mullader començava a ser important. O sigui que després del magnífic entrant dels pits, he baixat en direcció al primer plat. Un festival de primer plat, però sense coberts, i és que quan he anat per fer meu un clitoris ja sortit, ella m’ha agafat les mans i amb un somriure de picarona m’ha prohibit fer-les servir. O sigui que ja em teniu sense mans i amb el meu cap enfonsat dins un cony meravellós, moll, suggerent i rasurat que no he pogut parar de llepar i llepar ni tant sols quan he notat la seva correguda, bé en realitat han estat varies corregudes en un interval de dos minuts on ha semblat que el mon s’aturava i ella es desfeia mentre la meva llengua feia de les seves dins la seva mina, com a ella li agrada dir.

Quan he aixecat el cap, la seva cara m’ho deia tot, no han calgut paraules, m’ha estirat al llit d’una revolada i s’ha posat sobre meu. Tenia ganes de portar la iniciativa i la veritat, a mi no m’importa. Abans però, m’ha tornat a escurar l’aparell mentre la seva mirada canviava de sobte. Una cara de bona nena ha aparegut davant meu i mentre la bona nena em morrejava sense parar, s’ha posat tota la polla dins i a partir d’aquí .... ufff deixeu-m’ho rememorar a mi primer i després us ho explico ...

Obrint Pas (El Circ dels Invisibles)

2 comentaris:

Clint ha dit...

Ei ja que m'has convidat, passo a saludar-te! no t'estas de res eh jajaja no t'atabalo més que estas rememorant aquest tema...salut i força!

Anònim ha dit...

Ai Rondaire que haure d'acabar el que ja hem acabat abans però que hem volgut tornar a començar, nano em fots malalta, si fos tiu diria que m'empalma llegir-t'he, però soc dona i nomes puc dir que les teves follades son el millor que he assaborit en els últims mesos, gràcies per fer-ho així, tan especial :-]

Un peto dels d'aquesta tarda, mmmmm, amb ganes de més, ja saps....