19/11/07

La Montse ...

El cap de setmana es podria catalogar de relax a casa. Dissabte a la nit però, vaig decidir sortir una estona. Feia molt de fred així que no vaig dubtar d’anar a l’Sport, un bareto del casc antic a fer una copeta. L’ambient era molt agradable, música de fons dels anys 80, i cerveses a discreció amb la colla. M’hi vaig trobar la Montse, una ex, ens ho vàrem deixar fa uns 6 anys. Vàrem xerrar una bona estona tot recordant els bons moments passats (de fet també recordàrem algun mal moment). Cap a les dues de la matinada, ja anàvem bastant passats de voltes i decidirem canviar de bareto. Al carrer feia un fred que matava (espero que s’acabi aviat aquest fred !!!). Ens vàrem ficar al cotxe i mentre decidíem on anàvem, una cosa va portar a l’altra i ens vam trobar al seient del darrere, amb les mans i les llengües ben ocupades. Una de les coses que més recordava de la Montse eren les seves mamades, així que no vaig poder contenir-me i n’hi vaig demanar una. La Montse anava molt calenta i s’hi va avenir, em va agafar dels ous i em va estirar al seient. Em va dir que era un cabronàs, però que tenia una tranca genial. La seva llengua em repassava l’entrecuix, els testicles i tot allò que trobava. Va pujar a poc a poc, amb petonets breus i suaus i abans que pogués dir res, ja tenia la meva eina dins la seva boca. Va ser una gran mamada, la Montse està en plena forma. El que va passar després de la mamada us ho deixo a la vostra imaginació ....Diumenge a la tarda, la Montse em va trucar. No vaig agafar el mòbil, però ara mateix no sé que hauria de fer. La truco ?? Potser vol alguna cosa més seriosa, però ara mateix jo no en vull res (res de seriós...).

5 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

I si resulta que ella tampoc vol res...de seriós???, si no l'hi respons no saps que vol, no se noi, sempre l'hi pots dir que NO, oi??

Jo també espero que el fred acabi aqui, tot i que veig que tu hi posses uns bon remeis per entrar en calor :-P

Que vagi be amb la Montse!!!!! :-)

Boira ha dit...

Home, truca-la! No hi perds res, i si vol algo més seriós, li dius que tu no ho vols. Que menys després de la senyora mamada que et va fer! ;)

robelfu ha dit...

truca-la home truca-la,
que una bona mamada sempre va bé ,que el fret no ha fet que començar i així podreu estar mes calentons.
aisss que dolent.


podem vallar el que tu vulguis

Marta ha dit...

Si no vols serios li dius clar i almenys ella sap a que ballar!!!.

Un miqueta fort el teu blog, no?.

Guau!!!! menys mal que no hi ha nens per aquí.

Anònim ha dit...

Molt bó!! Què vas fer, la vas trucar??
Petons!